תמונה

מודו ממריא ביום רביעי

An English translation of this post is available here

יותר משנה וחצי אחרי שהוצג לראשונה, יתחיל מודו להמכר סוף סוף במה שמכונה "השקה רכה". לא יהיה כל קמפיין פרסומי, והמכשיר יימכר רק ללקוחות נבחרים דרך אתר אינטרנט. ברי המזל שיזכו לחוות את המודו יזוהו אישית ע"י סלקום כלקוחות עם "אוריינטציה טכנולוגית" (כנראה שהם ייבחנו על זה) ויתבקשו למלא טפסים ארוכים.

המכשיר יימכר בסלקום בלבד תמורת 500 ש"ח, עם ג'אקט בסיסי (יהיה אפשר לבחור מתוך כמה עיצובים). אם תסכים למלא את על הטפסים, תזוכה במחיר המלא של החבילה תמורת המאמץ.

מייסד החברה דוב מורן צופה למכור רק כמה אלפי מכשירים בישראל משום שהמודו הוא טלפון עם תקשורת נתונים בדור 2.5 בעוד שישראל היא שוק שבו הדור השלישי דומיננטי.

מדוע, אם כן לא יצרתם טלפון מדור שלישי? על כך עונה מורן: "טלפון בדור השלישי הוא מתוחכם יותר אבל יקר יותר. אל תשכחו שמיליארדי אנשים עדיין משתמשים בדור השני, ורבים מהם עדיין לא מיצו את יכולותיו. מה שאנשים בסך הכל רוצים זה מכשיר קל וקטן שנוח לחייג בו ולשלוח בו הודעות טקסט. מי שרוצה אייפון עם מצלמה, שמכין קפה והופך לעפיפון ומוכן לשלם על כך אלפי שקלים, יש לו מבחר גדול". למרות האמור, כבר עומלים במודו על מכשיר דור 3 שיישוחרר בעוד שנה.

כל ההתנצלויות האלו והדיבורים האלה על "השקה שקטה" גורמים לנו להרגיש שמודו מנסה להנמיך את הציפיות שלנו לקראת ההשקה הצפויה, האם יש לכך סיבה טובה? יש לנו עד יום רביעי להרהר בכך. בינתיים אנחנו מקווים לגלות כיצד להפוך את האייפון לעפיפון.


לכתבה המקורית

תגיות:,

Fatal error: Call to undefined function related_posts() in /home/mmatty/webapps/mobo/wp-content/themes/convergence/single.php on line 72